svícen - ledové hvězdičky


článek byl publikován 27.11.2014 na padfoot88.blog.cz 
- po přechodu na blackmarauder88.blogspot.com (28.07.2020) nebyly vidět fotky ani komentáře
- návod upraven a aktualizován 10.01.2023


Na výrobu svícnu s hvězdičkami jsem použila:

skleničku-svícen (např. GALEJ - Ikea)
čajovou svíčku 
parafínový vosk a barvu na vosk (kupuji na trigon shop)
kovový tácek
alobal
vykrajovátko
nádoby na rozpouštění vosku (hrnec na vodní lázeň, zavařovací sklenice)
malou naběračku

do svícnu jsem nalila malé množství rozpuštěného vosku a doprostřed dala svíčku

na kovový tácek, vyložený alobalem, jsem vylila rozpuštěný vosk obarvený modrou barvou

do lehce zatuhlého vosku jsem vykrájela hvězdičky

po úplném zatuhnutí vosku jsem z voskového plátu vyloupala jednotlivé hvězdičky

hvězdičky jsem postupně skládala po obvodu skleničky a zalévala malým množstvím vosku

výsledný svícen není úplně dokonalý, ale mě se líbí :)







Komentáře